Thursday, November 22, 2012

18/10/2012'de çok güzel bir müzikale gittik adı da (Mary Poppins) bu müzikali bu kadar övmemin nedeni hem sanki orada gerçek bir olay yaşanıyormuş gibi hissettirmesi yani orada yaşanan olayın içindeymiş gibi hissetirmesi hem de (Mary Poppins) şemsiyesiyle
havada uçarken gerçekten bir halatla havaya doğru çekiliyordu.
Sonraki gün okul olduğu için gezmeye gidemedik ama galiba eğlendik diye nazar değdi ve parktan çıkıp sınıfa yürürken sırtında gitar taşıyan bir erkek çocuk arkasını döndü ve ben yanında olduğum için arkasını döndüğünde benim tam gözüme çarptı ama en azından gözlüğüm beni biraz korudu ama kendisini koruyabilecek güçte değildi gözümün ucu biraz kesildi ama dikiş atmak zorunda kalmadık. Herkez benim yardımıma koştu sonunda babam beni almaya geldi ve eve götürdü. Sonra annem dedi ki neden geldiniz okulda olman gerekmiyormu?"dedi sonra babam olanları anlattı ve annem hayret içinde kaldı . Ve sonra dedi ki  ben arkadaşımla dolaşmaya gidicem artık sende geliceksin. Sonra giyinip çıktık. En sonunda bir restorana geldik orada tatlı pizzza vardı inanılmazdı ben aldım inandım.