Bu gün trafik çok fenaydı neredeyse hiç yürüyemedik.
Ayrıca bugün şehrin hiç görmediğim taraflarını gördüm çok eğlenceliydi.
ÖRNEK:
Burada Ankara’daki gibi geri dönüşümleri
kutuya koymak yerine poşete koyuyorlar. Ayrıca dedelerin neden yaratıldığını
anladım torunlarına şekerleme vermek için ve bastonlarıyla ezmek için. Ben çok şanslıyım çünkü alışveriş merkezinde şapkaların yanında bir kalem ve annem için
küpe buldum. Örneklerim bu kadar çünkü bu gün pek gezmedik. Bu gün yemekte
Fransız’lara özgü bir tür kremalı
ekmek yedik. Bu gün bana bir şeyler oluyor suyu içki zanettim ve yanlışlıkla BU
BENİM PEÇETEM yerine BEN BİR PEÇETEYİM dedim. En önemlisi de 40 yılda ilk kez
donatçıya gittik ben en sade donatı aldım oysa çikolata şelaleli donat vardı.
Size bahsettiğim ekmekler dünyanın
en güzel ekmekleriymiş meğerse.
Defne
1 comment:
Defne'ciğim,
Güzel yazılarını bekliyoruz. Okul nasıl gidiyor? Yeni arkadaşlar edindin mi? Bizlerle paylaş ki merakta kalmayalım.
Sevgiler,
Arif Han
Post a Comment