Sunday, January 20, 2013

Üzgünüm uzun zamandır hiç sizinle ilgilenmedim burada grip salgını vardı ve malesef bana da bulaştı ve bu yüzden uzun zamandır yazamıyordum.

Şimdi size büyük Christmas partisini anlatıcam,benim için harika bir gündü bakalım sizde aynı şeyi düşünücek misiniz...Annemle ben çoktan bir red velvet keki yapmıştık ayrıca nachoslar ve özel peynire bulanmış mısır cipsleri yapmış ve almıştık.Ama daha fazla yiyecek yapmamıştık çünkü nasıl olsa başkalarıda yemek getirecektir diye düşündük ve haklı da çıktık herkez yemek getirdi.

Eğlence olarak video izleyip saklambaç oynadık Emre abi ve Deniz bebek geldiği için de bayağı bir eğlendik.

Şimdi size sirki anlatıcam gerçek hayvanlar getirdiler, ve adı da (BIG APPLE )size videolarını göstereyim.
 





2 comments:

Unknown said...


Sevgili Tunga,evine hoş döndün.
Hepinizi öpüyoruz. T & T

Unknown said...

Sevgili Tunga,evine hoş döndün.
Hepinizi öpüyoruz. T & T