Wednesday, April 2, 2008

Annecigim yuppi olmusum

Sabah Manhattan manzarali evimden ciktim ve 200 m ilerdeki NY Waterway iskelesine gidip Manhattan'a gecmek icin ferry beklemeye basladim. Bir anda iskele onunde kuyruk oldu Hoboken ahalisi ama ne kuyruk: Adamlarin hepsi takim elbise ve omuzda notebook cantasi, kadinlarda diz hizasinda tayyor ve siyah coraplar, alayi siyah paltolu! Bendeniz ise acik mavi yelkenci kabaniyla aralarinda kayboldum. Herkes siyah gunes gozluklerini cekti ve birbirlerine birbirlerine bakmamaya dikkat ederek motora binip kari koca olmadikca yanyana oturmadan karsiya gecti. Bizim binalar grubu yuppilerin cennetiymis meger!

No comments: