elmayi dislemek

Blog Archive

  • ►  2013 (1)
    • ►  January (1)
  • ►  2012 (5)
    • ►  November (1)
    • ►  October (4)
  • ▼  2008 (20)
    • ►  May (4)
    • ▼  April (16)
      • Kizların keyfi yerinde
      • Manhattan sokaklarinda
      • Bunlar niye batıyor anladım
      • I see dead people
      • Amiralim batiyoruz
      • Gündüzler bir farklıymış
      • Dumanalti oldum
      • Kim tutar seni!
      • Klişeler ülkesi
      • Biraz da resim
      • Bu sabah yagmur var Manhattan'da
      • Sabah sabah
      • Annecigim yuppi olmusum
      • Ve sonra Ramiz geldi
      • Oooh keyfe bak
      • Bu adamlar bi tuhaf

Sunday, April 6, 2008

Biraz da resim

Evimden gece manzaram böyle işte


Sabahları da buna biniyoruz aşağıdaki abla ve abilerle beraber


Evim soldaki kulenin 11inci katında



Posted by Tunga at 10:59 PM

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)