Friday, April 11, 2008

Amiralim batiyoruz

Geldigimden beri ucuncu havayolu sirketi iflasini ilan etti. Burada bir tur bakkal isleten arkadasim gecen yila gore isinin cok daha kotu oldugunu hele evlerin artik hic para etmedigini soyluyor. Ekonominin basindakiler gayrimenkul almaya niyeti olanlarin gelecek 10 yil bir kazanim beklememeleri gerektigini soyluyor. Ote yandan gece bir Manhattan'a bakin; yalnizca Empire State Building icin yaptiklari aydinlatma kucuk bir sehrin elektrik gereksinimini karsilayacak duzeyde. Aslinda gordugum kadariyla Amerikanin durumu sokaktaki insanlarina benziyor: ilk bakista acayip havalilar, giysiler, gozlukler, aksesuvarlar; ama biraz yakindan bakinca cizmenin topugu asinmis derinin altindan ahsap topuk gorunuyor, ceketin kol agizlari tiftiklenmis, falan filan. Alti kaval ustu sishane anlayacaginiz.

2 comments:

Anonymous said...

tungacım, çok güzel yazıyorsun, arkası yarın gibi..bol detaylı ve fotolu yazılarını dörtgözle bekliyorum, özellikle bıcırlar napıyor yaz lütfen..verda ayağının tozuyla bina etrafında koşan ahaliye katılmıştır eminim :) msn'e girsin de rahat rahat yazışalım. hepinizi öpüyorum.bensu.

Anonymous said...

Hocam,

Elma kurtları elmayı görünce ne etti? Merakla maceraları duymayı bekliyoruz...

Sevgiler, Arif Han